i know it hurts

Onsdag. Halva veckan snart över. Mer än halva skolveckan över. Dagarna bara flyger förbi.

Hockeygym is och sedan fys på arenan. Lunch på skolan. Chill. Svenska på 6pers. Så var skoldagen på ett ungefär. Sen drog jag och sis på schtään ett tag. Innte vanligt alls för att vara en onsdag. Aldrig hänt förut snarare, skulle jag tippa. Kom till och med hem med ett par påsar. Ännu mer otippat. Blev en svart kavaj på HM, jag har velat ha en kavaj länge nu och då jag dessutom hade 20% rabatt kunde det inte bli bättre! Sen blev det också ett flätat skärp på HM, mörkbrunt, och en tshirt/tunika från Gina, "gammelljusrosa" - vet inte riktigt hur jag ska beskriva färgen, menja, hoppas ni förstår!
Är väldigt nöjd med mina inköp.. :)
Nu saknas bara ett par riktigt snygga skor, det är det som står högst på önskelistan just nu! Klackar, åååh.. Vill och hoppas verkligen att jag hittar ett par som både är sköna och snygga snaaart!

Annars så är det senträning ikväll som vanligt, men det innebär att vi hinner på arenan och titta en period på j20 matchen först, kul!


(weheartit) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0