maybe i've just had enough

Fredag. Sportlov. Har faktiskt inte ens reflekterat över att vi har sportlov. Dom senaste veckorna har gått så fort så jag har nästan inte hängt med på att vi har lov nu. Men när jag tänker efter, så känns det himla bra. Grymt bra faktiskt.

Sitter här och ska snart krypa ner i sängen. Har käkat massa godis ikväll, så nu har jag ont i magen. Inte kul. Däremot så har jag också sett "I rymden finns inga känslor" med Karin och Frida. Det var kuligare. Mycket kul faktiskt. En riktigt bra film. Rolig. Men inte jobbighetsrolig, utan alldeles lagom rolig. Rolig så man skrattar, men inte skäms och tycker att det blir pinsamt. Bra film helt enkelt, rekommenderas starkt för er som inte sett den!

Ibland blir jag så less så jag vill bara sparka och skrika. Rakt ut så alla tittar och undrar vad som är fel.
Men istället så hamnar det inuti. Trycks tillbaka. Det är lättast. Det är mycket lättare så. Så slipper alla undra.


(weheartit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0