you can tell me all your thoughts

Lördagmorgon. Eller okej, vissa kanske skulle säga förmiddag. Men jag säger morgon iaf.
Solen skiner ute. Jag vaknade 35minuter innan klockan ringde, och kände mig pigg och ville kliva upp. Kors i taket!! Det har väl inte hänt på, ja jag vet inte hur länge. Skönt kan jag lova att det var iaf!

En snabb uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna.
Torsdag, MODO vann första kvalseriematchen på hemmaplan mot Örebro. Dock ingen övertygande seger som ger något lugn inför framtiden..
Fredag. Träning på morgon, inget hockeygym utan lagträning. Troligtvis den jobbigaste fredagsmorgonträningen, om inte någonsin, så på vääldigt länge, men rolig var den också! Sen följde en väldigt kort skoldag och sen blev det stan ett tag. Inga nya inköp dock. 
For lite senare på Coop med Emelie, innan vi gick hem till henne och gjorde våfflor, riktigt mumsiga! Chill och prat, innan vi åkte ner på arenan och såg MODOs första match i U16 sm-kvartsfinalspelet, som slutade med torsk för MODO efter straffar. (det verkar vara något med MODO överlag och straffar som inte går ihop!?)
Drog på Hemmakväll och köpte lite godis och sen åkte vi hem och såg film hos Emelie. "The bank job" hette den, bra film fast det vissa stunder var svårt att hänga med! 
Sen hann jag somna i soffan innan kvällen var slut och det var dags att gå hem och sova. Riktigt mysig kväll iaf! :)

Idag blir det hockey för hela slanten. Kommer åka mellan Kempis där det är u15 cup, Åsele har ett lag med - Team45 (Åsele/Storuman/Vilhelmina) och arenan där det är fortsatta matcher i u16 sm. Sen får vi se om dagen har något övrigt att erbjuda också, den som lever får se!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0