you know i want you

Tillbaka i Övik igen. Lovet är slut. Imorgon börjar skolan igen. Känns jobbigt. Men samtidigt, ju fortare dagarna går, ju närmare kommer sommaren!

Har iallafall haft tre helt underbara dagar i Åsele. Åkt skidor på älven i det fantastiska vädret, grillat ute, myst och ba umgåtts med bästa! Skulle inte velat haft det på annat vis!

Färden hit tillbaka till Övik var jobbig, på det viset att jag tyckte det var skitjobbigt attt köra. Kändes som att bilen skulle slira i varje kurva, som att det skulle släppa igen. Spände mig och hade småont i magen hela tiden, men fram kom vi, utan dikeskörning den här gången. Tack och lov för det!

Så förutom den plumpen i protokollet, så skulle jag också vilja sammanfatta detta lov som kanonbra!! :)

Nu ska jag se dagens avsnitt av Solsidan och sedan börja krypa ner i sängen och ladda för skola..

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0