don't stop believing

Humöret är som en bergochdalbana just nu. Ena stunden är allt på topp, för att det nästa stund känns som att jag bara skulle vilja gå och dö. Förstår inte riktigt vad som händer. Men en sak är då klar, jag längtar tills om 10 dagar. För om 10dagar är betygen satta och om 10dagar så bara måste kraven och prestationsångesten vara borta.

Fotbollsträningen ikväll gick faktiskt helt okej, även om planen iiinte direkt var Sveriges bästa. Meen, det var bara att göra det bästa av situationen och jag hade faktiskt riktigt roligt, precis som det ska va!
Så humöret och känslan i kroppen just nu är bra, så det tar jag med mig till sängen och förhoppningsvis vaknar jag upp till en bra dag imorgon!

Godnatt!



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0