every once and a while

Tänkte bara ge ifrån mig ett litet livstecken här på bloggen.

Två fantastiskt fina dagar i Linköping blev det iaf, återkom till Övik halv 6 imorse. Kan lugnt säga att jag varit räääätt så trött idag. Kommer nog sova gott inatt iaf, alltid något positivt!
Annars finns det väl inte så himla mycket att säga om Linköping, förutom att det var många positiva intryck och att det finns en relativt stor möjlighet att det blir en flytt sisådär 80mil söderut till hösten, men vi får se!

Efter en lektion idag på skolan så drog vi hem till Åsele, alltid lika skönt att komma hem, även om det var en biltur i spöregn vilket kanske inte är det roligaste, men hem kom vi! 
Åt en suupergod middag hos mami och sen blev det fotbollsträning. Trodde att det skulle bli träning i ösregn, men vädergudarna va med oss och det blev riktigt skönt väder faktiskt! Imorgon väntar seriepremiär borta mot Vilhelmina, kul och spännande, men nervöst lär det bli också!

Nej, nu ska jag börja röra mig mot Therese där kvällen kommer spenderas.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0