heeey, hey baby!

16grader varmt och klockan är kvart över 10 på kvällen. Galet. Men galet skönt. Att kliva utanför dörren och inte känna någon skillnad från inomhus, då är det sommar. Underbart!

Har genomfört det allra värsta testet av alla testerna idag. Cooper. En 3km lång plåga. 7 och ett halvt varv runt löparbanan. Usch. Fy. Blä. Men nu är det överstökat och fantastiskt skönt är väl det! Är rätt så nöjd över resultatet faktiskt. Trodde definitivt inte att jag skulle springa så pass bra som jag gjorde. Men en positiv överraskning är ju aldrig fel!

Nu ska jag lägga mig och sova, ladda inför engelska speech imorgon bitti. Är a bit nervous måste jag säga. Men det går väl som det går. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0