if you ever loved somebody, put your hand up

Är alldeles mör i kroppen. En blandning av träningsvärk sen gårdagen tillsammans med utmattning från dagens hinderbana. Men det är ändå en ganska skön känsla, en bra känsla.

Har också avslutat 4 kurser idag och det kan jag lova gott folk, det är en grymt bra känsla! The end of the tunnel is getting reeeeally close now, and i löööwe it!

Har packat väskan, för imorgon åker vi hem till Åsele igen. Veckorna flyger förbi, imorgon är det exakt tre veckor kvar till studenten! Jag har nog inte riktigt fattat det än. Och det är verkligen blandade känslor. På ett vis känns det så sjuuuukt skönt, speciellt när allt i skolan börjar va klart och man kan slappna av och skaffa sig ett liv igen. Men å andra sidan så vet jag hur jobbigt det kommer att kännas på slutet, kommer bli ledsamt och sorgset och allt vad det innebär, tårar kan jag ju garantera.

Annars så är jag inne i ett litet stim med att lägga upp gammbilder, så tänkte bju på ytterligare en idag. Från mormors 90års dag, snart 2 år sedan.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0