satan i gatan

Har suttit och sorterat skolarbeten, slagit hål och satt in i en pärm. Passade på att kika på lite gamla arbeten då också, från ettan och tvåan. Lite småkul ändå. Egentligen undrar jag varför man sparar allt? När nångång i framtiden kommer jag att vilja titta på dom där? Aldrig, mest troligt. Men ändå får jag som vanligt stor ångest när det ska slängas saker, och därför så sparas dom helt enkelt. Dock kan jag inte komma ihåg någon gång då jag faktiskt haft nytta av något gammalt sparat skolarbete. Eller ångrat mig efteråt om jag faktiskt slängt något. Sparade över alla skolarbeten från datorn till min externa hårddisk också. Räknade och insåg att jag har 110 skolarbeten från mina tre år på gymnasiet. Det är ändå ganska mycket, om man tänker efter. Speciellt när man tänker efter hur många timmars jobb som ligger bakom varje arbete. Då blir man nästan mörkrädd. Kanske tur att det är slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0