sometimes i just want someone else to make my decisions

Söndag. Är totalt slut, i både kropp och huvud.
Matchen idag spelades i en stekande hetta som jag definitivt inte vant mig vid. Svettades jävel och orkade ingenting typ. Men vi vann iaf matchen med 2-1, alltid skönt med seger även om den satt långt inne. Målskyttar för dagen, Emmsi och jag. Vänsterdojan fortsätter att leverera! hehe

Åter i Övik åkte vi på skolan på "upptaktsträffen" inför nästa år. Dock verkade det som att vi missat allt väsenligt så jag blev faktiskt inte ett dugg klokare måste jag säga. Just nu känns allt som har med hockey och nästa år att göra bara sjukt jävla jobbigt faktiskt. Ursäkta uttrycket, men så är det. Har bestämt mig för att bara ta det lite som det kommer nu dom här veckorna, så får vi se vad som händer helt enkelt. Framtiden får utvisa.

Nu ska jag lägga mig och se om jag orkar läsa ett par sidor i boken, känns som att risken är stor för att jag kommer slockna ganska snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0