this time i'm not leaving without you

Sitter hemma hos mamma där frisörsalongen är i full gång. Karin ska bli slingad och jag klippt, dock så har jag talat om noga för mamma att ta så litelitelite som möjligt, vill bara fräscha upp håret men ändå behålla längden.

Gårdagskvällen blev ba mys å gofika med film blandat med schlager. Eric Saade tog Sverige till en tredjeplats. Fantastiskt bra måste jag erkänna. Trodde verkligen aldrig att han skulle komma så högt upp, verkligen en positiv överraskning! Även om jag tycker att eurovision är jävligt överskattat i allmänhet, förut så var det ju åtminstone lite skillnad i låtarna och typ framträdandena och utstyrsel och allt sånt där, nu för tin börjar ju alla låtar va likadana nästan..

I övrigt så blir det bilfärd tillbaka till Övik ikväll, eller vi måste vara nere till klockan åtta, för då är det VM-final, ett måste att se såklart!!

sometimes i wish everything could be just simple. without so much choises, so many decisions to make, so much to think about.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0