hold on to that feeling

Hallå soliga onsdag.
Började dagen med ett löppass i 50minuter. När jag väl kommit in i flytet, då kändes det som att jag hade kunnat hålla på hur länge som helst. Skönt kallas det!

Två lektioner i skolan och jag börjar se ljuset i tunneln, även om det fortfarande är en bit kvar.

Cykel ut till Kempis, skott&teknik och sen ett benpass i gymmet. Finns en stor risk för rejäl träningsvärk imorgon, då det var ett tag sedan jag senast körde ben. Men det är sånt man får ta. Det var iaf roligt att träna idag, man fick tänka på nåt annat och bara köra, det behövs ibland. Eller snarare allt oftare på sistone.

Nu ska jag plugga lite till på filosofiprovet som är imorgon, sen ska jag sova. Hoppas och tror på att även morgondagen blir en bra dag!

Dagen till ära så tänkte jag lägga upp en riktigt gammal goding!


Kommentarer
Postat av: Carrooo

Nämen va fint! :D

2011-05-19 @ 11:42:54
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0