make a wish, take a chance, make a change

Känner att nu när det finns tid över i massor hela tiden, så drabbas bloggen. Av fler inlägg vill säga. Dom flesta helt meningslösa och totalt ovärda förstås, men det är ju ett sätt att fördriva på tiden i alla fall.

Imorgon åker jag och Karin iväg norrut, destination Piteå närmare bestämt. För att förhoppningsvis räta ut några frågetecken, få några svar som kommer att göra den närmaste tidens beslut lite lättare. Fast det kan vara att hoppas på för mycket. Mest troligt så kommer det att vara så. Men vi ser väl.

Förövrigt så har dagens träningspass fått mig att inse att hålla i en träning och träna själv inte är att rekommendera, samt att jag definitivt inte är redo för en tränarkarriär än. Den får vänta minst ett par år, det är en sak som är säker.

Nu ska jag göra något jag är bra på i alla fall, sova!

Thailand, -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0