baby you're all that i want

Sitter och funderar på hur tusan jag ska inleda det här blogginlägget. Ser bara en tom vit sida framför mig, redo att fyllas. Med något intressant hade man ju kunnat hoppas. Men det är ju som lite halvdåligt med den varan just för tillfället. Vi gör såhär istället.

Torsdag 3 november. (Det är ju alltid en början.)
En snabb sammanfattning av dagen. När jag tänker efter skulle den visserligen inte bli lång oavsett om jag försöker, eftersom jag inte gjort mycket idag.
I vilket fall. Sovit länge. Käkat frukost. Gått en promenad. Packat. Sovit lite mera. Ätit middag. Sett One tree hill. Duschat. Och nu gör jag ett tappert försök att få denna fantastiska dag att verka spännande och intressant. Eller okej. Jag försöker inte ens.

Apropå att packa. Ibland kan det vara jobbigt. Och drygt. Och allmänt ja, bara jobbigt. Men inte idag. Idag var det roligt. Det bästa på dagen nästan. Bara för att en packad och klar väska + torsdagkväll, innebär att det är fredag och hemfärd imorgon. Och det är allt som räknas just nu.

Något mer att tillägga? Hm, nej jag tror inte det.
Eller jo, förresten. Kom på att jag glömde berätta vad som damp ner här i brevinkastet igår. Nämligen OTH säsong 8!! Wiiie! Så det är helt klart vad som kommer att ses här framöver.. :)

Se på tusan. Det visade sig att jag visst kunde fylla den där tomma sidan ändå. Om det däremot var med något intressant, det är mer tveksamt. Därför ska jag sluta nu, innan jag bara gör saken ännu värre.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0