just so you know

Tänkte såhär i bloggtorkan bara tala om att det ju trots allt är en ganska viktig dag imorgon. Nämligen den 17november. Och det vet väl alla vad det innebär? Att jag och min kära syster fyller 19år. Fattar ni? 19år. Wosch. Man börjar fan bli gammal. Åldersnoja? Okej, kanske lite för tidigt. Men ändå.
Åker iallafall upp till Piteå imorgon för att fira den här dagen tillsammans med min bättre hälft. Går ju inte att göra på annat sätt. Det är ju liksom så det ska vara. Tillsammans.

Nej, nu ska jag ta och njuta av den här sista kvällen som 18åring. Och det ska jag göra tillsammans med världens bästa kille. Bara så ni vet!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

2 månader kvar till 20 ;););)

2011-11-16 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0