i'll carry you home

Tisdag. Finns egentligen inte så mycket att säga om dagen. Har liksom faktiskt inte gjort ett skit. Sov till halv tolv. Klev inte upp ur sängen förrän 12. Va ut på en kort promenad. Va hur härligt som helst ute, soligt och fint. Men det blir inte så härligt när huvudvärken vägrar ge med sig. Så blev bara en kortis. Tog en lång och skön dusch sen. Ätit och sett lite Ensam mamma söker från igår. Det är ungefär vad jag har gjort. Ska iväg på hallen senare och ha "kvartssamtal" med tränarna. Annars har jag inte planerat något alls för resten av den här dagen.

Håller annars på att fixa lite med musik till bilen. För hemresan på fredag såklart. Åh, jag längtar så mycket så jag tror jag spricker snart.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0