can you here me calling, calling for you?

Torsdag. 27 oktober. Snart slut på den här månaden. Skönt. Den har känts evighetslång.

Jobbat som vanligt. Lite slitsamt då jag har haft både ont i halsen och huvudet hela dan. Känner mig inte så särskilt pigg alls. Sov drygt en timme då jag kom hem i eftermiddag, helt däckad. Ska ändå pröva träna ikväll och se hur det känns. Är bara så sjukt jävla less på det här nu..

Gårdagskvällen blev förövrigt kanonbra, som vanligt. Maten blev god och vi satt och pratade och skrattade i flera timmar, alltid lika mysigt :)

Annars så tänkte jag bara slänga iväg ett grattis till världens bästa farmor som fyller 86år idag! :)


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0