if i lay here, would you lay with me and just forget the world?

Skönt med tidig träning. Sitter här nyduschad och tänker faktiskt snart krypa ner i sängen. Och prata med världens finaste. Såklart. 

En vanlig tisdag har flytit på i rätt högt tempo. Jobb. Kvittera ut nyckeln till motorvärmarn. Friåkning. Handla. Laga mat. Träning. Hem, duscha och fika. Och nu sitter jag här då.

Dagens ilandsproblem - jag fetskar mig när jag rakade benen. Det blödde utav bara fan. Och vi hade bara två plåster i lägenheten. Och nu är dom slut.

Annars så verkar den här huvudvärken jag har typ ha blivit kronisk eller nåt. Inga tabletter hjälper, det bara fortsätter att dunka, hela tiden. Det är faktiskt riktigt jobbigt.

Nej, det var nog allt.

Godnatt.


weheartit


Kommentarer
Postat av: anna (;

haha lite kul att du och karin har precis samma rubrik på era blogginlägg idag!;)

saknar er! men vi ses snart hoppas jag :)

2011-10-25 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0