i'll go wherever you will go

Ligger i soffan efter en pn. Ställde en klocka så jag inte skulle sova hur länge som helst. Känns som att jag skulle kunna gå och sova nu och sova tills imorgon. Men det brukar ju sluta i att man inte kan sova inatt. Inte värt risken. Ska i vilket fall som helst lägga mig tidigt ikväll ändå.

Ingen träning ikväll för min del. Vaknade imorse med en sprängande huvudvärk. Hade dessutom feber. Så jag ligger här i soffan, helt själv i lägenheten. Skönt på ett sätt. Men ändå inte. Lite ensamt. Saknar min prins. Som vanligt.
Har dock ändå varit på jobbet idag. Är ju inte direkt ett fysiskt ansträngande jobb. Även om ringandet kan ge huvudvärk. Men det överlever man. Gick rätt bra idag. Klagar inte.

Ute håller det på att mörkna. Det blir allt kallare på morgnarna och det känns att vi går mot vinter. Även om det är jobbigt att frysa, så gillar jag det. Längtar efter snö. Efter riktig kyla. Efter allt det mysiga som kommer med vintern. Ja, det gör jag.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0