sometimes i just wish i could fly away

Sitter på jobbet och är allmänt lite småfrustrerad. Telias sida fungerar inte. Vilket gör att vi inte kan ringa. Och att ringa är ju liksom vårat jobb. Och kan vi inte jobba, så går det ju inte att tjäna några pengar. Vilket helt enkelt resulterar i frustration. Och irritation. Och att jag är jävligt less. Framförallt också eftersom jag är trött, fryser och helst av allt skulle vilja ligga under ett varmt täcke i min säng och sova just nu. Dessutom saknar jag min finaste så sjukt mycket så om jag bara hade kunnat, så hade jag tryckt fastspeed på hela den här veckan så att det hade varit fredag och jag hade varit hemma i Åsele hos han nu. 

Slut på klagosången. Hörde något om att systemet tydligen skulle funka nu, så det är väl bäst att återgå till arbetet. Skriver mer om helgen senare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0