three hours away from you, is three hours to much

Helgen är över. Definitivt över när min finaste satte sig i bilen och åkte hem till Åsele igen i eftermiddag. Suck. Det är alldeles för tomt här redan. Men 4 underbara dagar fick jag ha han här, och det klagar jag ju absolut inte över.

Helgen i övrigt då. Ja, resultatmässigt blev det två förluster, igen. Och återigen gjorde vi också en bra och en dålig insats. Men förhoppningsvis är vi påväg in i det hela på riktigt nu, och förhoppningsvis kommer även resultaten att bli bättre. Nya tag nästa helg!

Ny dag, likamed ny vecka på jobbet också. En rätt bra dag faktiskt, så det är bara att hoppas att det flyter på i liknande stil resten av veckan också!

Nej, det får nog räcka för idag tror jag. Lite OTH nu, sen hallen!

Tjing!

_________________________________________________________________________

glömde visst publicera tidigare. nu blire iaf sängen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0