when i'm with you, i feel complete

Vaknade imorse och visste knappt vars jag va. Fast jag va ju liksom i min egen säng. Precis som vanligt. Vars skulle jag annars va? Det är konstigt det där. När man är så borta att man knappt vet vars man är. Ska verkligen försöka lägga mig tidigare ikväll, har typ lite sömn som skulle behöva tas igen.

Träningen igår gick riktigt bra. Va pigg i benen och det flöt på himla bra. Träningen idag va precis tvärtom. Sjukt tunga ben och allmänt trögt gick det. Men så är det ibland. Vilodag imorgon. Välbehövligt.

En till dag på jobbet är då också avverkad. Gick inte riktigt lika bra som igår, men helt okej ändå. Fick iaf till dagens skratt på kontoret när jag fick snacka engelska med en kund. Kan bara säga att jag va inte bara lite ringrostig, för att vara mild på orden. Och sen, helt seriöst, inte fan har man ju ord som förlängning, bindningstid, abonnemang osvosv i det engelska ordförrådet direkt?! Speciellt inte när man blir tagen på sängen också och helt plötsligt ska tvärbyta språk. Huvva, pinsamt va ordet. Men som sagt, vi fick ju skratta en hel del iaf. Det kan ja bju på! ;)

Nej, nu ska jag se sporten och sen slå en signal till mitt hjärta, sen ska jag definitivt sova!

Godnatt!


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0