why is there, that everytime we seem to have everything, we still search for something more?

Somnade i soffan. Igen. Tror min kära syster ställde en klocka åt mig innan hon for på träningen. Hörde inte ens när hon for. Men eftersom jag inte ställt någon klocka själv, så måste det varit hon. Och tur det. Annars hade jag nog sovit betydligt längre. Är ju själv inte på nån träning, som ni märker. Är fortfarande småfebrig, så vilar idag igen. Förstår inte vad det är för fel. Kan det inte bara gå över nångång?

En bra dag på jobbet förövrigt. Säljrekord för min egen del. Alltid kul. Något positivt iaf. Kanske det enda just nu. Så känns det. Fast middagen va också positiv. Riktigt jävla god va den. Uppstekta rotfruktspannkakor som mamma skickat med. Det kanske inte låter så märkvärdigt. Men jag lovar. Det är fan kärlek på hög nivå. Så tack mamma, för att du fortfarande föder mig, trots att jag snart är 19år gammal. (Förövrigt bara en månad kvar idag som 18åring!) Du är en ängel! :)

Nej, nåt mer roligt hade jag nog inte att komma med idag. Blir en tidig kväll och återigen att hoppas på att jag är frisk imorgon.

i wish you were here right now

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0