you are my light in the dark

Söndagkväll. Helgen är snart slut. Vilket är både positivt och negativt. Positivt därför att en vecka har gått, vilket innebär inte fullt två veckor tills jag får träffa mitt hjärta igen. Negativt därför att mamma har åkt hem och helgen faktiskt snart är slut, vilket betyder upp och arbeta imorgon igen.

Ny match idag då. Vi gick för tre poäng, och tre poäng fick vi! Eller vi förtjänade dom såklart. Riktigt skönt i vilket fall. 3-0 tillslut. Underbart! Nu har vi också gått om Leksand och ligger därmed på slutspelsplats. Fantastiskt, där ska vi stanna!

Ikväll har vi bara hemmamys, jag och sis. Skönt det med. Ligger i soffan och blandar lite tv med dator och bok sådär. Laddar upp för en ny jobb och matchvecka helt enkelt!

Sen så tänkte jag bara tillägga att jag saknar mitt hjärta helt fruktansvärt galet mycket.. Så ni vet liksom.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0