you make me happy

Fredag. Helg. Oj så underbart härligt!

Mindre bra dag på jobbet idag, men allt som allt så har den här veckan varit riktigt bra, så jag är nöjd.

Tog helg redan kl 12 och for på schtaan med mami. Började med lunch, bakad potatis med skagenröra, mums! Vidare så blev det då lite shopping. Ett par jeans från Veromoda (dom jag hittade igår), ett par örhängen från ur&penn, ett par solglasögon från guldfynd, samt en kofta från H&M blev det tillslut som följde med mig hem! Är allt som allt nöjd med mina fynd, speciellt då dom tre första va på rea :)

Nu ligger jag här i soffan och väntar på att maten ska bli färdig, flygande jacob serveras det här ikväll, mummmaa. Sen efter middan tänkte vi gå ut på en liten prommis och ikväll blir det idolmys såklart! :)

Trevlig helg allesammans! =)


världens bästa mami! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0