you turned my whole world around, now there's you and only you

Sätter mig och ska skriva. Ser bara hur tomt det är framför mig. Känner bara att jag inte har något intressant att dela med mig. Men jag gör väl ett försök ändå. Är fortsatt halvkrasslig så blir ingen träning idag heller. Suck. Med stort fett jävla s. Jag kommer bli tokig om det här fortsätter. Helt jävla galen kommer jag bli. Och deprimerad. Och allt annat möjligt skit man kan tänka sig. Blä.
Två arbetsdagar av denna vecka gjorda iaf. Gick bra idag med. Fast det började så trögt så jag trodde jag skulle gå hem med noll kronor i fickan idag. Typ halva dan hade gått innan jag gjort min första affär. Inte okej. Fast det blev ju helt okej innan slutet. Så jag ska väl inte klaga.

Hittade också min bankdosa som var totalt spårlöst försvunnen igår. Letade igenom typ hela lägenheten, men kunde inte hitta den. Trodde den va long lost gone. Men idag så va den helt plötsligt där den skulle. Antingen så va ja helt värdelös på att leta igår, eller så hade nån hustomte gömt den för mig. Tror på det senare. hehe

Det var väl ungefär det mest intressanta jag hade att komma med i nuläget. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och fortsätta mitt fantastiskt underhållande liv med att slå igång ett avsnitt OTH, kärlek.

i miss you, all the time

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0