you're all i want. you're all i need.

Onsdag. Tvättat och städat. Och jobbat såklart. Gick bra idag med. Skönt det.
Ska snart iväg till Emme på middag och mys med brudarna. Typ det allra bästa med onsdagar. Helt klart.
Sov 9timmar inatt, så är ändå betydligt piggare idag, även om jag inte är helt hundra fräsch. Vi promenerade från och till jobbet idag. Riktigt härligt faktiskt. Och inte så himla kallt. Iallafall inte med långkalsonger, mössa, halsduk, vantar och en extra kofta. Plus täckjackan då. Haha

Nu är det bara en arbetsdag kvar av den här veckan. Sen är det helg. Och helg innebär Åsele. Och Åsele innebär att träffa alla människor som jag tycker mest om här i världen. Kan det bli bättre? Nej precis. Det kan det inte. Så då förstår ni att jag längtar. Som jag längtar. Hur mycket som helst.

Förresten. En biparantes. Sverige vann igår mot Holland. Vad hände där? Jag fattar ingenting. Sen när vinner Sverige mot Holland? I fotboll? I ett EM-kval? Inte fan är det ofta iallafall. Extra kul därför. Speciellt då dom spelade riktigt rolig fotboll. Så nu blir det EM för Sveriges del. Fantastiskt roligt. Framförallt för den svenska fotbollen. Har ju inte direkt varit överflöd av framgång dom senaste åren. Så det behövs. Verkligen.


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0