you're my sun when the rain is falling, you're the moon when the night comes, you're the air that i'm breathing, you're the one that makes me believe in destiny

Så var det än en gång måndag. Och även den sista oktober. Imorgon går vi alltså in i november månad. Och i helgen så ställde vi om klockorna till vintertid. Nu väntar bara minusgraderna och nederbörd i form av snö istället för regn, så att det kan bli vinter på riktigt.

Sitter som ni märker här, trots att det är måndag och träning just nu. Alltså ingen träning för min del. Har fortfarande denna konstanta huvudvärk och det är verkligen slitsamt. Har fått en läkartid på onsdag, så jag hoppas på att få några svar då iaf.
Jobbet idag gick inte alls. Det går inte att koncentrera sig och ringa och sälja med den här huvudvärken. Försökte kämpa, men det gav inget resultat. Så jag blir nog hemma imorgon. Ingen mening att gå dit och plåga sig, det ger som inget. Men jag gillar det inte. Känner mig så vek. Blä.

Så i övrigt har det inte alls hänt mycket idag. Har verkligen en guldklimp till syster som fixade middagen medan jag låg och sov i soffan. Tur jag har henne.

Kanske ska dra lite snabbt om helgen också kom jag på. Fick ju tillslut med oss 2 poäng hem totalt, efter en straffseger med 3-2 över Linköping och förlust med 5-3 mot Segeltorp. Allt som allt är vi ändå nöjda med dom två poängen! Och som vanligt så var det i övrigt en supermysig helg med brudarna :)

Annars så längtar jag bara till fredag. För fredag innebär hemfärd till Åsele och att jag får träffa mitt hjärta igen. Dessutom väntar också andra trevligheter. Håller nästan på att längta ihjäl mig faktiskt. Så den här veckan kan gärna få gå fort. Extremt fort till och med.


weheartit

Kommentarer
Postat av: K

<3

2011-10-31 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0