everything's gonna be alright

En bra dag på jobbet. Fick sälj på första samtalet och sen flöt det på ganska bra. Skönt. Helt klart.

Har då även varit till sjukgymnasten idag. Han trodde på en blandning av höftböjarn och ljumskmuskulaturen. Så jag fick ett gummiband, övningar till det och lite andra rörlighetsövningar som jag ska göra nu framöver. Och sen ska jag då känna efter hur det känns. Men jag kan ju bara säga som så att jag ska ha jävligt ont för att inte spela i helgen, det lovar jag. Men ska börja lite lätt på träningen ikväll och sen ser vi hur det går då. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Gårdagskvällen var då iallafall väldigt bra. God mat, kanonbra sällskap, prat och skratt. Snabbt fördrivna timmar, helt klart en väldigt bra träningsledig kväll!

Just nu ser vi lite på Idol som vi missade igår, sen bär det av till hallen för träning. Ikväll kommer världens bästa och stannar hela helgen, kan ju knappt bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0