i miss you, all the time

Det har varit en bra helg. Trots allt. Trots två förluster. Eller en riktig jävla skitmatch där vi knappt va på isen och en helt okej match. Men två förluster vilket som. Men ändå. Det är ju bara början. Och oj så roligt det är att spela match. Nästan hela tiden iallafall. Åtminstone när man inte totalt lackar ur på sig själv för att man är så jävla dålig. Då är det inte så överdrivet roligt.
Men i vilket fall. I övrigt en väldigt bra helg. Många skratt. Särskilt när kvällsfika skulle intas i ett lite övertrött tillstånd. Resterande gäster undrade nog va det va för fel på oss. Men äsch, den bju vi på! Det blev även lite skrik när ett helt gäng tjejer skulle se skräckis i en mörk buss. Lite mysigt ändå. Fast läskigt, som sagt. Men det är ett gäng väldigt fina brudar det här, det är iallafall en sak som är absolut säker!
Klockan 3 i natt återvände vi till Pite igen och halv 4 låg jag i min säng. Klev upp 7.15 för första riktiga dagen på jobbet, har varit rätt så lagomt trött idag. Oj så skönt jag kommer att sova inatt.

Första dagen på jobbet då. Jaa, det var väl en första dag helt enkelt. Har tjänat mina första pengar där och det klagar man ju verkligen inte på. Förhoppningsvis blir det väl lite större summor framöver, men jag är nöjd även över det lilla. Det är ju liksom mer än man får som arbetslös iaf!

Annars så är det ju också sista veckan i september. Skönt säger jag. Skönt att den här skitmånaden är slut. Inte för att det har varit en dålig månad så, men september överlag är liksom ba en riktigt tråkig månad. NU kan det bli vinter tycker jag, så att det går över till oktober är ju liksom en bra början!


Snart kommer det förhoppningsvis en ny bild, med samma tjejer fast i nya tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0