i wish nothing but the best for youu

Har nyss sett idol. Det är verkligen tjejernas år i år. Dom är så sjukt duktiga, allihop. Egentligen är det knappt någon kille som kan mäta sig med tjejerna. Lite tråkigt att det ändå ska va lika många killar som tjejer i fredagsfinalerna, när dom egentligen inte håller samma klass som tjejerna. Men så är det.

Tisdag annars då. Började med att vakna upp till typ storm. Blåste galet mycket och spöregnade ute, skönt. Not. Då dessutom strömmen gick så var det väl bara pricken över iet. For iallafall på jobbet och tillbringade ett par timmar där. Lyckades inte så bra idag, men tjänade lite pengar iaf. Gick desto bättre för Karin, hon drog in nästan tre gånger så mycket pengar som jag idag, så det är bara att köra på imorgon så man inte hamnar alltför långt efter. haha!
Efter ett par timmars jobb drog vi på hallen. Karin körde i gymmet, jag cyklade och körde lite rehab. Har nämligen ont i en ljumske, klev av träningen igår och tränade inte på is ikväll heller. Kanske får komma till en sjukgymnast imorgon, hoppashoppas. Sen tror och hoppas jag verkligen inte att det är något allvarligt, men vi ser väl.

Har hjälpt Frida med en engelskauppgift också och fan, det va ju roligt. Saknar skolan emellanåt, det måste jag erkänna. Hur tokigt det än kan låta. Men så är det faktiskt.




together through life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0