i would go through all this pain, take a bullet straight through my brain. i would die for you baby. but would you do the same?

Av nån konstig anledning har jag hela dan haft torsdag idag. Fast det är ju bara onsdag. Knasigt.

Har iallafall hunnit friåka en stund med Brallan, Joss, Emme och Rebban och sen även kört ett pass i gymmet. Lite tråkigt att köra helt själv, men det går ju. Ganska skönt ändå att dra på riktigt hög musik i lurarna när man cyklar fram och tillbaka till hallen iaf. Lite jobbigare när man blir stående i en korsning i väntan på att det ska sluta komma bilar och regnet börjar ösa ner. Men å andra sidan, ingen har ju dött av lite regn.

Träningen igår var väl ingen höjdare, men den genomfördes ju iaf. Nu är det bara två isträningar kvar innan seriepremiär.. Galet! Men skoj!
Det var däremot inte så kul att cykla hem ensam i mörkret efter träningen. Speciellt då jag lämnade cykellyset hemma i lägenheten. Tror nog inte jag cyklat så fort nångång. Riktigt läskigt var det, framförallt på dom mindre gatorna där det inte va några gatlysen tända. Jag är lite fjantig, i know. But i can't help it.


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0