if i had my way, then surely you would be closer, i need you closer

Deppväder. Verkligen. Grått, trist, regn. Usch.

Helgen var däremot inte grå, trist och deppig. Helgen var bra, rolig, jobbig. Fylld av skratt och träning, men också god mat, bubbelbad och umgänge tillsammans med ett gäng väldigt bra brudar. Helgen gav tillbaka lite motivation och glädje. En värdefull helg, helt klart.

Helgen har också gett andra glädjemoment, som dock utspelades i Storuman. Nämligen en serieseger för Åsele IK's Damlag! Helt fantastiskt, underbart roligt! Helt klart ett minne för livet, oavsett vad som händer i framtiden.

Den här gråa, trista dagen har innehållit två möten som, på ren svenska, inte gett ett skit. Så dom kan vi lämna där. Sen har ett par timmar fördrivits på stan, i brist på bättre göromål. Hittade en supermysig, jättefin tröja på teamsportia som jag tänker gå och inhandla imorgon. Passade perfekt då jag fick ett presentkort där i studentpresent, kommer bli kanon att mysa i den i vinter :) kanske kan knäppa en bild och slänga upp den imorgon då jag har den i min ägo.. hihi

Nu, iväg på hallen för träning!


Miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0