the moment i met you, i forgot about everything i've been through

Regnet har nått Piteå.

Snart är ännu en dag i arbetslöshetens tecken över. Och egentligen har jag ingenting intressant att berätta. Har som inte gjort nästan nånting vettigt idag. Höll på att säga att man såklart ska få ha sånna dagar ibland också. Men det känns som att sånna dagar snarare läggs på hög nuförtiden..

I vilket fall så hade jag en mycket trevlig kväll igår. Blev bjuden på middag hos Sara, tillsammans med Emelie och Joss. God mat, prat och skratt, mycket trevligt kväll helt klart :)

Imorgon drar träningslägret igång. Ska faktiskt bli riktigt roligt, är taggad! Vi ha en träning imorgon, en isträning, en fys och internmatch på lördag och en fys, en is och match mot killar på söndag. Sen ska vi bo ute på Pite Havsbad och på lördag blir det även bad och middag med show, tror det kommer att bli riktigt roligt! :) Framförallt att få lära känna alla i laget lite mer, men såklart även få va mycket på is och såå :) kommer alltså inte bli någon uppdatering i helgen, kanske slänger in ett inlägg under morgondagen, om jag orkar! haha


Förlåt Therese, don't kill me.. PUSS :)


Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, vafan gör jag?

puss

2011-09-09 @ 11:03:00
URL: http://theresesandstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0