there's always a reason to smile. you're mine

Regn. Regn. Regn. Undra hur mycket regn det finns egentligen?
Inatt så vaknade jag av att det regnade så sjukt mycket. Det smattrade alltså så hårt på rutan att jag vaknade mitt i natten. Och jag är inte lättväckt. När jag väl sover, så sover jag. Men nu så vaknade jag. Och hade typ svårt att somna om för att det levde om så mycket. Då regnar det fan mycket, det kan jag tala om!

Men den här torsdagen har ändå varit en bra dag. För jag tror nämligen att vi har skaffat jobb. Eller alltså, vi har liksom gjort det. Telefonförsäljare på Telemäklarna. Kanske inte världens mest fancy jobb direkt, men förhoppningsvis kommer det ge lite pengar iaf och dessutom verkar det otroligt nog vara rätt så roligt. Och dom som jobbar där verkar också himla härliga. Hade väl som mest introduktionsdag idag, då dom berättade hur allt går till och sådär, så vi kör igång mer på riktigt på måndag. Hade gärna kört igång redan imorgon, men då vi åker på match är det ju inte möjligt. Men det känns kul att det rör på sig iaf, kul att få något att göra på dagarna! Ska bli spännande att se hur det går!

Så mycket annat har som inte hänt idag, ska snart dra iväg på träning. Sista passet innan seriepremiär.. Shiiiet. Helt galet. Men ska bli kul att få dra på sig matchtröjan och köra igen, på riktigt!

Imorgon åker vi iväg 10.00 med buss, mot Gävle. På lördag möter vi Brynäs kl 12 och på söndag står Leksand för motståndet, också kl 12. Därmed så kommer det nog inte bli någon uppdatering under helgen, utan jag återkommer på måndag!

Ha en bra helg! (Och håll tummarna för oss! ;))


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0