i think you're pretty without any makeup on

Helgen var många saker. Både bra och mindre bra. Fotbollsresultatsmässigt inte bra. Sällskapsmässigt mycket bra. Den var också en väckarklocka för många av oss. På ett mindre bra sätt. På ett tråkigt sätt. Vad den väckarklockan kommer få för utgång är inte riktigt klart än. Men det kommer att bli annorlunda än tänkt iallafall, så mycket kan jag säga.

Annars så är jag hemma med Karin just nu. Hon håller på att fixa sig lite nya jeansshorts. Av gamla jeans som hon inte använder. Ska fara och kolla lite bland mina jeans sen tror jag och se om jag kan göra detsamma!

Inget jobb varken igår eller idag, men imorgon blir det jobb. Hela långa dagen dessutom! Blev först inringd från hemtjänsten för att jobba kväll, 13-21. Sen ringde dom från skolan och sa att dom behövde någon som kunde jobba 07.30-13.00. Så så blir det! Det kommer gå i ett, men det blir nog bra! Kul iaf!

Ikväll är det spinning som gäller. Var ett väldigt bra tag sedan jag spinnade senast, men det ska nog gå bra!

Blir inte så roliga inlägg, bara text, inga bilder. Men jag orkar inte lägga in några bilder, inte just nu iaf. Men jag har faktiskt joinat Instagram, och där lyckas jag faktiskt lägga upp några bilder emellanåt. Så om ni vill följa mig där, så heter jag claramarkeby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0