i will tell your story if you die

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har inte riktigt haft tid till bloggen den senaste veckan. Eller okej, tiden har funnits men jag har valt att prioritera andra saker.
Slutet av förra veckan bestod mestadels av packning, träning samt umgänge med fina brudar. Lördagen innebar lagavslutning - damfinal på tv (grattis till guldet modo!), bowling, middag samt fest+utgång. En himla bra dag med ett himla härligt gäng brudar! I söndags så blev det först lite bakishäng med dom bästa brudarna, lite käk och så innan jag och sis packade bilen (skulle inte ha rymts in en enda sak till) och körde hem till Åsele.
Så nu är jag hemma, på obestämd tid som det ser ut just nu. För tillfället tänker jag också bara vara och bara leva, besluten kan vänta med att tas.
Dom här två första dagarna på hemmaplan har jag väl inte gjort alltför mycket. Tränat, packat upp. Umgåtts med min familj och min kärlek.

I måndags var det fotbollsträning i Dorotea. Jag sprang för första gången på typ två månader. Gick faktiskt rätt bra. Ikväll är det dags för första fotbollsträningen utomhus, i Vilhelmina. Bara att hoppas att det fortsätter gå bra också. För jag kan ju bara säga, att det är förbannat roligt att spela fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0