sometimes i don't know what's up and what's down

Hej hallå, här var det ju inte livat direkt!

En snabb sammanfattning av påskledigheten och fjällvistelsen;
sol och underbara dagar
skoter
grillning
fiska
basta
sovit
fina stunder med bra människor
fest (som dock slutade mindre bra....)
snowboardåkning för första gången på flera år
god mat

Ja, jag har säkert glömt nåt, men superbra dagar har det varit iaf!

Nu är jag på hemmaplan igen, sedan ett par dagar tillbaka. Har väl inte hänt allt för mycket jätteintressant så direkt, utan det är lite ta dagen som den kommer just nu. Tränar och sådär. Det som ligger närmast för dörren är fotbollscup i Umeå till helgen. Ska bli hur kul som helst! Har hunnit med två träningar utomhus, ska hinna med två till innan helgen. Man kommer ju vara lite ringrostig, men skitsamma, jag längtar, det ska bli hur roligt som helst!

Jo just det, har börjat se Skilda världar också. Den gamla tv-serien ni vet. Den är grymt bra! Har kört lite maraton idag, såg nog en 10 avsnitt i rad eller nåt sånt. haha! Rekommenderas att ses iaf!

Nej, nu ska jag ta och se lite "älskling du har blivit en tjockis" tillsammans med andré :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0