We could be young together

Sitter på jobbet och försöker fördriva tiden. Bara 40min kvar tills jag slutar! Inte för att jag är less eller så direkt, men jag har inget att göra och då går tiden så himla sakta.
Jobb idag 7-15 alltså och sen blir det lite träning. Sen ska jag duscha, packa och äta middag innan jag, karin och pappa drar upp till Piteå. Är nämligen tester och så där i helgen. Usch, gruvar mig lite. Känns inte som att det kommer bli några toppresultat direkt. Men man ska väl inte ta ut misslyckandet i förväg kanske, bara göra sitt bästa och se hur det går! Kommer iallafall hem på söndag någongång, och då blir det lite födelsedagsfirande, då min älskling fyller år. Hela 24st sådana också, han börj på bli gammal ;) hehe

Annars så måste jag säga att det var lite på gränsen mycket att jobba 13,5 timme i sträck som jag gjorde där i onsdags. Jag var rätt så slut på när jag kom hem, det kan jag lova. Blir nog inte så många fler sånna dagar.

Mer då..? Jo, tror jag har glömt berätta att vi bokat utlandsresa! Den 28maj till den 3juni åker jag, syster och mami till Turkiet, marmaris närmare bestämt. Ska bli helt underbart skönt! Är ju 4år sedan sist jag var utomlands så det är ju ett tag sen!

Nä men det var nog allt för mig. Har nu lyckats fördriva ytterligare några minuter, så ganska exakt 34 min kvar tills jag slutar. Yeeeyyy

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0