when everything seemes perfect, some problem always has to come

Uppdateringen är inte den bästa, det är inte tiden som är problemet, men det finns liksom inte så väldigt mycket intressant att skriva.

Idag gör jag inte mycket alls, har varit på gymmet och kört rehab och sen kom Karin hit och käkade lunch med mig. Just nu kikar jag runt lite grann bara här på datorn, måste hitta något att ge till André i födelsedagspresent, och jag är ute i sista minuten.. Aja, jag har några idéer, måste bara bestämma mig!
Igår fick jag min första jobbdag på hemtjänsten. Lite nervöst först eftersom jag inte jobbat där sedan i somras, men det gick bara fint. Roligt var det också! Så nu är det bara att hoppas på att det blir mer jobb framöver!

Har varit väldigt förkyld dom senaste dagarna, ont i halsen och småfebrig och sådär, så har nästan inte tränat något alls. Men det är bättre, så ikväll blir det boxning! Ikväll är det dessutom dags för finalmatch 6, mellan Brynäs-Skellefteå. SAIK har ju nämligen vunnit dom senaste två matcherna, så finalen lever - i allra högsta grad! Och SAIKhjärtat hos mig är såklart jätteglad för det!

Ja, det var väl det. Nu ska jag gå iväg på affärn och köpa mig en ananas, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0