hold me, touch me, never let me go

Torsdag och back to reality efter ett par underbart härliga dagar uppe i Andrés stuga. Vädret har väl egentligen inte riktigt varit på topp, men inte allra värst heller. Vi har fiskat, vilket var otroligt roligt eftersom man fick så mycket fisk, haha! jag har då även lärt mig att kasta med kastspö, bättre sent än aldrig va? Sen har vi även ätit mycket god mat, skrattat och bara tagit det lugnt och myst tillsammans. Helt klart ett par väldigt värdefulla dagar tillsammans med världens finaste kille!
Dom här dagarna har också varit en bra återhämtning efter helgen, dvs PDOL. Hade ett par otroligt roliga dagar, fick träffa många människor, både nya bekantskaper som gamla. Känner mig dock rätt så mättad på alkohol för ett bra tag framöver, det blev liiite väl mycket där ibland.. (ni förstår säkert vad som hände då...)

I vilket fall så är dom här dagarna nu slut och det innebär som sagt att det är dags att återvända till verkligheten. Ska snart bege mig iväg på gymmet och se ifall kroppen vill jobba med mig trots att den här förkylningen verkar vägra att släppa taget.. Sedan väntar jobb, 13-21!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0