home sweet home

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det tycks liksom alltid finnas något bättre att göra än att blogga för tillfället. Ska se om jag orkar göra något åt den saken, vi får se.

Just nu befinner jag mig iallafall på hemmaplan, i soffan i väntan på att matsmältningsprocessen ska göra sitt så att jag kan fara iväg och springa utan att dö av mjälltugg. Och med hemmaplan menar jag hemma som i Åsele, tog nämligen pärlan imorse och körde hem, alldels själv. Var helt klart tråkigare utan sällskap, men fram kom jag ju ändå! Så nu blir jag hemma fram till söndag, då jag åker norrut igen. Ska bli skönt att få tillbringa några dagar med framförallt min kärlek, men jag ska väl även hinna träffa några fina vänner och mina underbara päron. Fantastiskt bra ska det iallafall bli.

Något annat världsomvälvande spännande kan jag väl inte direkt dela med mig av. De senaste dagarna har flytit på i ganska samma stil som tidigare, även om vädret inte har varit riktigt lika fint som förra veckan. Har shoppat några nya klädesplagg och fortsatt att träna så att svetten sprutar. Det var väl ungefär det.

Nu ska jag masa mig ur soffan och ta cykeln till elljusspåret. Får se hur pigga benen är idag, såhär 6e träningsdan i rad, 10nde passet. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0