i think it's time i see the world

Tisdag och ny vecka. Eller ja, den började ju igår.
Idag har jag hittills hunnit tvätta på morgonen, gått en lång morgonprommis, ätit frukost, städat iordning Karins garderober (som minst sagt var i stort behov av fixning - kaos!) vilket tog sin tid (fixade iordning min egen garderob igår och det gick betydligt fortare!) och sen har jag ätit lunch. Sitter nu och smälter maten för att sedan köra dagens träningspass, Micke's hoppass. Ikväll väntas brudkväll, tror vi skulle hyra film eller nåt sånt, det blir mys iaf! :)
 
Igår skulle jag nog vilja påstå att hösten kom på allvar. Det var svinkallt ute och regnade hela dagen i princip. Stormade nästan stundvis också. Det blev alldeles ruggigt inomhus. Ja, det kändes verkligen som att hösten gjort sitt intåg. Och nu väntar därmed den här kalla och tråkiga perioden, innan snön och den riktiga vintern kommer. Huvva. Blir mycket tjocka, gosiga tröjor och så nu framöver. Och såklart min underbara Onepice, den kommer bli flitigt använd nu framöver! :)
 
Nej, nu ska jag ut i rusket och träna. Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0