i was crazy about you all the time

Tillbaka i Piteå efter några underbara dagar hemma. Det finns ändå inget som är som hemma. Borta bra men hemma bäst. Så enkelt är det.
 
Fredagskvällen tillbringade jag med min kärlek, vi myste, käkade lite godis och såg Fast and Furious five (vet inte om den heter det egentligen, men film nummer fem av dom filmerna iaf), bra var den iallafall!
Igår tog vi sovmorgon och bara myste massa på förmiddagen. Sen vid halv tre åkte vi ut på flotten tillsammans med mamma och Thomas. Spenderade ett par timmar där och bara åkte runt, riktigt mysigt! Synd dock att det inte blev riktigt så fint väder som vi hade hoppats, men lite sol fick vi iallafall! Så vi åt middag och så där också, tre rätters- lyx! :) Dock så blev jag lite smått åk/sjösjuk ett tag, så det var mindre roligt, men det gick ju över som tur var. När vi sen hade kommit i land åkte jag och andré till brandstation och startade bastun och fyllde bubbelpoolen. Under tiden det fick stå till sig så hälsade jag på Therese en liten stund, blev inte så länge men det viktigaste var ju att vi hann träffas iaf :) sen for jag och andré tillbaka på brandstation och tillbringade ett par timmar där. Helt underbart härligt. Kvalitétstid på hög nivå, det kan jag lova. Sen blev det bara en stunds soffmys innan vi gick och la oss.
Idag hann vi inte med så mycket, packade ihop mina saker, åkte en sväng förbi både mor och far och åt sedan lunch innan jag tog bilen och åkte norrut igen. Väl framme här så hämtade jag bara upp Karin för att sedan åka på hallen och träna, is och sen fys i gymmet. Efter träningen blev det gomiddag och sen filmmys med världens bästa syster. En bra avslutning på en underbart bra helg. Förutom att jag redan saknar mitt hjärta som är alldeles för långt härifrån..
 
Nej nu blir det sängen, mina ögonlock har för länge sedan börjat kämpa om att få slå igen, så nu ska jag ge upp kampen och göra som dom vill.
 
Godnatt!
 
Kärlek. En massa jävla kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0