i will kiss you, then i'll miss you

11,5h sömn, så laddade jag upp för denna fredag och med en förhoppning om att förkylningen som hoppade på mig igår skulle ha försvunnit i sömnen. Men dessvärre så fungerade det inte. Typiskt. Är snorig utav bara den och har gode bra huvudvärk. Som tur är har jag bara lite ont i halsen, så en ljusglimt i det hela iallafall. Får se hur det går att träna ikväll. Bara att kriga på.
Tycker iallafall att även jag kan ta helg nu med gott samvete, trots att jag är arbetslös. Har nämligen gjort en helstädning av lägenheten idag, så nu är den riktigt fräsch. Känns bra. Däremot har jag faktiskt inte varit utanför dörren ännu idag. Det har regnat och blåst hela dagen, och med min förkylning då så kändes det inte lockande att gå ut. Har frysit tillräckligt inomhus.
 
Ikväll är det iallafall träning som gäller som sagt, imorgon är det testdags på förmiddagen och internmatch på eftermiddagen. Samma upplägg ungefär på söndag också. Hoppas bara kroppen vill piggna på sig lite grand.
Sen så är även besök påväg hit i denna stund. Spontant och totalt oplanerat. Männen i mitt liv. Det vill säga min pappa och min kärlek. ;) Så dom spenderar helgen här och jag kunde ju inte bli gladare.
 
Nu ska jag gå och byta om innan vi ska dra iväg på hallen.
Lär nog inte blogga något mer heller i helgen. Så säger trevlig helg, vi ses till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0