no i won't let you go

Torsdag och snart har ännu en dag av mitt så väldigt spännande liv passerat. Började med att kliva upp tidigt och tvätta. För andra gången den här veckan, jag måste säga att jag nog ändå snart kvalificerar in som en äkta hemmafru. Sen gick jag ut på morgonprommis. Efter frukosten tog jag cykeln iväg till Karin på jobbet och hälsade på. Kul att träffa lite folk där, sen bjöd Anki på fika, så det var trevligt. Påväg hem gjorde jag några ärenden på stan samt ett snabbt besök på Ica. Efter lunch for jag, Karin, Emme och Joss iväg på en liten roadtrip. Såhär mitt i veckan. Mycket trevligt. Destinationen var satt till Skellefteå, och målet med resan att ta fler hål i öronen. Och mission accomplished. Om vi säger så. Det blev överhuvudtaget en väldigt bra trip, som även innehöll en stunds shopping (inte så mycket handlande men vi gick iaf runt och tittade), lite värkande röda öron samt en mycket god middag på en thairestaurang. Och såklart, inte att förglömma, den obligatoriska sovstunden i bilen påväg hem. Somnade innan vi ens kommit ut ur Skellefteå och vaknade när vi hade typ 200m kvar hem. Snabb resa, jajjemän.
Just nu sitter jag och sis nermysta i soffan med varsin dator, lyssnar på musik och har druckit te. Ska slå igång tvn och titta på lite friidrott om en stund, sen blir det en tidig kväll för mig. Känner mig inte riktigt kry, så ska kurera ikväll, sova mycket och hoppas att det går över tills imorgon.
Godkväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0