reach for the sky, keep your eye on the price

Höll på att skriva tisdag, innan jag kom på mig själv med att det är onsdag. Blir som inte så stor skillnad på dagarna när man går hemma och är arbetslös.
Dagen började jag iallafall med en morgonpromenad, sen åt jag frukost innan jag drog iväg på jobbcoachmässa. Var inte där så länge, visste redan vilka jag ville ha, så gick bara runt och pratade med några stycken innan jag var klar. Sen satte jag mig i biblioteket och läste tidningen. Dock inte PT, utan VF. Roligare att läsa om det som händer hemikring! Sen for jag förbi en sväng på stan och fixade en grej och sen cyklade jag hem. Därefter följde ett par timmars chillande, drack en kopp te och myste i soffan bara. Lunch och sen träning med sis på hallen. Nu har vi ätit middag och snart ska vi dra iväg på hallen för att se Pite Hockey spela träningsmatch mot Boden innan vi har träning 21.15. Ikväll väntas vi vara full trupp, så det ska bli spännande!
 
Bjuder på en bild på mig själv med nyfixat hår, utväxten är som bortblåst! Har dessutom på mig mitt nya linne från H&M, även om det inte syns så bra på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0