tell me how to get back to, back to summerparadise with you

Känner inte något direkt behov av att blogga just nu. Eller någon motivation till att ta mig tid att göra det. Har haft ett par underbara sommardagar här uppe i Piteå. Sommaren kom visst tillslut, så vi får väl dra den gamla klyschan bättre sent än aldrig. Både dagen och gårdagen har spenderats ute på Pite Havsbad. Legat i solen från runt halv elva, till runt halv 5, och det har varit helt underbart. Har däremot lyckats bränna mig (som vanligt, någon som är förvånad?!) och det är ju mindre skönt. Eller egentligen ser jag inte så bränd ut, utan det är mest så att jag är öm i skinnet. Så det är inte allra värst ändå. Hehe
Kom för en liten stund sedan tillbaka från en kvällsprommis med mami i den underbara kvällsluften och jag har precis duschat. Strax ska vi göra lite fika och sen ska vi se en film. Mys! :)
Imorgon tar vi bilen upp till Haparanda, så då ska det brännas lite caash. sweeet.

i'll be back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0