only time will tell

Nu var det ett tag sedan senast jag skrev och mycket har hunnit hända sedan dess. Efter mycket velande och många ångestfyllda timmar så blev det tillslut så att jag packade ner mina saker och följde min syster upp till Piteå, där jag också i skrivande stund befinner mig sedan igår eftermiddag. Jag valde att prova köra en hockeysäsong till. Hur det går, det återstår att se, men jag har åtminstone valt att göra ett försök. Så därmed är jag från och med nu även arbetslös, arbetssökande, på jakt efter nytt jobb. You name it. Inte speciellt kul, så jag hoppas att det löser sig fortast möjligt.

Denna dag har spenderats i solen, på gymmet, på arbetsförmedlingen, på cykeln samt här i läggan då. Strax bär det av iväg på hallen för kvällens träning, som startar på det underbara klockslaget av 21.15.

Nu skulle tydligen Emme komma och hämta oss, så därför är det dags för mig att pallra mig ur sängen. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0