are you gonna run, til you can't anymore?

Måndag. Slut på en grym helg. 6poäng tog vi med oss från huvudstaden, helt fantastiskt underbart!
Började med en 7-9 seger mot AIK på lördagskvällen, kanske den konstigaste matchen någonsin, allt hände nog den matchen, helt galet. Men en sjukt skön seger. Den följdes upp med en 5-3 seger igår mot Ormsta. Efter 4-0 i första perioden, så dog det av litegrand i andra och tredje, men ännu en otroligt skön och viktig seger!

Idag har jag dock varit både sliten och trött, kanske framförallt eftersom planet blev försenat igår så klockan hann rinna iväg rätt mycket innan vi väl var hemma. Jobb, handling, chilltime, käk och diskning är väl det jag gjort hittills idag. Alldeles snart bär det av iväg på hallen, is och fys står på schemat. Tidig träning idag, jämfört med den vanliga 21.15 tiden kunde inte ha kommit lägligare.

Annars så är det bara 3dygn ungefär tills jag befinner mig hemma i Åsele hos min kärlek. Kan ju bara säga att jag längtar mer än nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0